- Administrativní činnost- Práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti- Telefonické oslovování potenciálních klientů, účast na obchodních jednáních- Úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu- Účast na školeních, sebevzděláváníPožadujeme:- Dokončené SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)- Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel)- Ochota se vzdělávat a rozvíjet dovednosti v oblasti prodeje- Dobré komunikační a prezentační dovednostiNabízíme:- Školení a vzdělávání v rámci pracovní doby- Možnost zdokonalení se v komunikačních a prodejních dovednostech- Získání nových obchodních zkušeností- Možnost kariérního růstu- Zajímavé platové ohodnocení – fix + provize + bonusy- Práci v centru Prahy- Příjemné pracovní prostředíVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek, Práce na ŽL