Úředník/úřednice-referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do Odboru finančního MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Praha-východ, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
  • Směnnost: Neurčeno
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyOZP s maximálně 2. stupněm invalidityZdravé osoby
  • Nabízená mzda: 21 710 - 31 820 Kč/měsíc

Upřesňující údaje:
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování daňových poplatků a jejich příslušenství. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/REFERENT OF_9 do 13.12.2024. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu uchazeče (nebo dokladu povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana), datum a vlastnoruční podpis uchazeče, příp. kontaktní údaje (telefon, e-mail). Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů fyzickch osob ne starší 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový dokument nevydá, doloží cizí státní občan čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost.
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 9. platové třídě: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Jiné požadavky pro vykonávanou práci: praxe v oblasti výkonu správy daní a poplatků vítána, osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou, znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, uživatelská znalost práce na PC, administrativní dovednosti, dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování, ochota k dalšímu vzdělávání, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí, finanční dar při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
Pracovní pozice: Úředník/úřednice-referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do Odboru finančního MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
Směnnost práce Neurčeno
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 21 710 - 31 820 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/ka Odboru investic a správy majetku MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
- Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
IT administrátor Odboru informačních technologií MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
- Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
Pravidelné směny na pokladnu v Úvalech, až 170 Kč/h
Úvaly - ABZAKOVO spol. s r.o. | 150 Kč - 170 Kč
Vrátný, vyhrazeno pro osoby ID/OZP
Čelákovice - OBS Praha s.r.o. | 125 Kč - 125 Kč
Ostraha - řidič logistického areálu v Jirnech
Úvaly - PRIMM bezpečnostní služba s.r.o. | 120 Kč - 127 Kč
Uklízečka/Uklízeč CHODEB - Brandýs nad Labem
Brandýs nad Labem - Správná databáze s.r.o. | 150 Kč - 200 Kč
Doplňování zboží v supermarketu Úvaly, až 170 Kč/h!
Úvaly - ABZAKOVO spol. s r.o. | 139 Kč - 170 Kč
E-shop produktový administrátor
Brandýs nad Labem - Martin Krupička | 155 Kč - 240 Kč
Vrátný, vyhrazeno pro osoby ID/OZP
Brandýs nad Labem - OBS Praha s.r.o. | 125 Kč - 125 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Úředník/úřednice-referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do Odboru finančního MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník/úřednice-referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do Odboru finančního MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav?

Práce je nabízena v lokalitě Brandýs nad Labem-Stará Boleslav.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 21 710 - 31 820 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV.

0.1519