Úředník / úřednice Odboru správy majetku města
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Počet pracovních míst: 5
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (+ 5 dnů indispozičního volna)
- Jiné výhody (příspěvek na stravování, sociální fond, příspěvek k životním a pracovním výročím) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Nabízená mzda: 21 710 - 34 370 Kč/měsíc
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu . Uzávěrka přihlášek 4.12.2024.
Kontaktní osoby pro bližší informace jsou: RNDr. Tomáš Kytlík, starosta města, Ing. Jitka Jičínská, DiS, tajemnice MÚ (, ), Ing. et Ing. Jiří Dragoun, místostarosta města (, ).
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebním, strojírenském, ekonomickém, právním nebo v oboru regionální rozvoj, nebo vyšší odborné vzdělání právního, stavebního, strojírenského nebo ekonomického směru, nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou stavebního, strojírenského, ekonomického nebo právního směru
- schopnost samostatně rozhodovat
- spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů, pečlivost
- asertivní jednání, dobré komunikační schopnosti
- časová flexibilita
- znalost práce s PC a kancelářskými programy
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička).
Výhodou:
- znalost zákona č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích.
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti ze správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu.
Náplň práce:
- zajištění přípravy a realizace investic, vč. zpracovávání investičních záměrů
- komplexní zajištění veřejných zakázek vyhlašovaných městem
- výkon agendy na úseku městské zeleně a životního prostředí, agenda odpadového hospodářství města
- komplexní činnost v nakládání s nemovitým majetkem města
- vyřizování požadavků týkající se nakládání s pozemky, domy, byty, nebytovými prostory v majetku města, výkupy, prodeje, pronájmy, výpůjčky
- příprava a kontrola smluv o nakládání s majetkem a stanovisek za vlastníka ke správním či jiným řízením
- evidence smluv a dalších podkladů vzešlých z činnosti odboru.
- příprava podkladů pro rozhodování orgánů města v oblasti nakládání s nemovitým majetkem - pozemky, domy, byty a nebytové prostory v majetku města
- spolupráce s organizacemi města, orgány státní správy.
Nabízíme benefity:
- 25 dní dovolené,5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days)
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravenky, sociální fond
- příspěvek k životním a pracovním výročím
- účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele
- stabilní práce v příjemném prostředí
- po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Úředník / úřednice Odboru správy majetku města: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník / úřednice Odboru správy majetku města?
Práce je nabízena v lokalitě Kostelec nad Orlicí.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21 710 - 34 370 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Kostelec nad Orlicí.