Úředník/ce oddělení správních agend
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Jízdní výhody (příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- Dovolená navíc (pět týdnů dovolené) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC (dobrá uživatelská znalost práce s PC)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Nabízená mzda: 28 000 - 39 000 Kč/měsíc
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice oddělení správních agend.
Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend
Platová třída: 10
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 10. února 2025 nebo podle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění (městská autobusová doprava)
- rámcová znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), v platném znění
- schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.
Výhodou:
- praxe ve státní správě
- osvědčení o odborné způsobilosti v silniční dopravě
- osvědčení o odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.
Výčet dokladů, které je nutno doložit:
a) vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)
b) strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
c) výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.
Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Lhůta pro podání přihlášek: do 24.01. 2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovním místě: Bc. Jana Hrdličková, tel. č. , e-mail: .
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Termín výběrového řízení: 27.01.2025 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Úředník/ce oddělení správních agend: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Úředník/ce oddělení správních agend?
Práce je nabízena v lokalitě Cheb.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28 000 - 39 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Cheb.