Účetní/Vedoucí v účetní a daňové kanceláři
Požadavky: Pro našeho významného klienta, účetní a daňovou kancelář, která je pro klienty partnerem v oblasti účetnictví a poradenství, hledáme proaktivní osobnost se znalostí účetní a daňové agendy, která nastoupí buď na pozici účetní a do budoucna se bud chtít kariérně posunout nebo v rámci zkušeností rovnou převezme odpovědnost za vedení menšího týmu.
Náplň práce:
* Účtování, zpracování DPH a všech souvisejících hlášení
* Příprava podkladů pro DPPO, inventarizace účtů
* Zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
* Po zapracování je zde možnost na kariérní posun, potom následně:
* Řízení týmu (cca 10 lidí), kontrola kvality práce podřízených, konzultace účetních a daňových případů z praxe (pomoc se zaúčtováním složitých/nestandardních situací)
* Komunikace se stávajícími zákazníky a státními institucemi (účast při kontrolách)
* Obchodní činnost – fakturace, kontrola pohledávek, získávání nových klientů, cenové kalkulace, příprava smluv
Požadujeme:
* Vzdělání v oboru ekonomie, finance či účetnictví
* Praxi na obdobné pozici ideálně 4-5 let
* Profesionální znalost zákona o účetnictví a daňových zákonů ČR
* Dobrou znalost MS Office (především Word and Excel)
* Schopnost kritického a logického myšlení, analytických dovedností a zaměření na detail
* Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost poradit si v krizových situacích
* Proaktivní přístup v hledání optimalizace stávajících procesů, strategické uvažování, systematičnost, samostatnost, odpovědnost a spolehlivost
* Ochotu učit se novým věcem a posouvat sebe, kolegy a firmu o krok dále
* Zájem o digitální technologie a jejich využití v účetnictví, zkušenosti s digitalizací výhodou
* Znalost software POHODA výhodou
* Vzdálenost bydliště max. 50 km
Nabízíme:
* Zajímavé a perspektivní zaměstnání ve stabilní prosperující společnosti – dlouhodobou spolupráci
* Různorodou práci, která Vám umožní rozvinout se a plně realizovat.
* Spolupodílení se na růstu společnosti
* Pět týdnů dovolené
* Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9 – 15 hod.), po zapracování možnost občasné práce z domova
* Příspěvek na stravování ve formě paušálu 116 Kč na den
* Po roce zaměstnání příspěvek na penzijní spoření, příspěvek na rekreaci
* Vzdělávání a osobní rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů, včetně kurzu angličtiny v rámci pracovní doby
* Práci na plný úvazek, zkrácený úvazek
* Odpovídající platové ohodnocení, služební notebook
* Místo výkonu práce: Mladá Boleslav
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Účetní/Vedoucí v účetní a daňové kanceláři: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní/Vedoucí v účetní a daňové kanceláři?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.