Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office (20 - 35.000 Kč)
Máte zkušenosti s účetnictvím? Umíte to s Excelem? Hledáte flexilbí pracovní úivazek? Pak jste na správné adrese! Do našich brněnských kanceláří hledáme posilu pro back-office. Nabízíme 75% home-office a částečný úvazek – ideálně kolem 20 hodin týdně. Je to přesně to, co hledáte? * Zpracování faktur a pomoc při měsíčních a ročních uzávěrkách* Příprava finančních reportů* Spolupráce s externími účetními* Zajištění podkladů pro mzdy a správa pracovních smluv * Dlouhodobou spolupráci na čás
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office (20 - 35.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office (20 - 35.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..