💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office | 20-35.000 Kč

Brno

O nás

Máte zkušenosti s účetnictvím? Umíte to s Excelem? Hledáte flexilbí pracovní úivazek?
Pak jste na správné adrese! Do našich brněnských kanceláří hledáme posilu pro back-office.
Nabízíme 75% home-office a částečný úvazek – ideálně kolem 20 hodin týdně.

Je to přesně to, co hledáte?

Co Vás čeká:

  • Zpracování faktur a pomoc při měsíčních a ročních uzávěrkách
  • Příprava finančních reportů
  • Spolupráce s externími účetními
  • Zajištění podkladů pro mzdy a správa pracovních smluv

Jak si Vás představujeme:

  • Máte za sebou komerční praxi v účetnictví
  • Skvěle si rozumíte s Excelem
  • Jste precizní a máte smysl pro detail
  • Zvládnete se domluvit anglicky (nebo německy)

Co Vám nabídneme navíc:

  • Dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek
  • 75% home-office (a po zapracování klidně více)
  • Možnost spolupráce na pracovní poměr nebo IČO
  • Přátelský kolektiv a kanceláře v centru Brna
  • Příležitosti k profesnímu růstu a rozvoji

Pokud to pro Vás zní zajímavě, určitě nám dejte vědět!

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!


Benefity

  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Detaily o pracovním místě:
Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office | 20-35.000 Kč
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Back office
Brno - Spin HR s.r.o.
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Pomocná práce v cukrářské výrobně
Brno - Větrník, s.r.o. | 150 Kč
Kuchař/ka pro přípravu večeří ve zdravotnickém zařízení
Brno - Soukromá klinika LOGO s.r.o. | 130 Kč - 150 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office | 20-35.000 Kč: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office | 20-35.000 Kč?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Účetní | Back Office Specialist | Part-time + Home-office | 20-35.000 Kč ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Jobs Contact Personal, s.r.o. ještě dnes.