Účetní/Asistentka jednatele
Pro našeho významného klienta, působícím v oboru údržby silnic a vše s tím spojeného, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Účetní/Asistentka jednatele. Budete pravou rukou jednatele společnosti!Náplň práce:1.) ÚČETNÍ AGENDA * Vedení účetnictví + vedení mzdové agendy (pracujeme v systému POHODA a mzdovém PAMICA), nemusíte mít dokonalé znalosti, ale přehled (pomůže Vám vzdělání či praxe, případně zajistíme i další vzdělávací kurz * Měsíční výkazy a roční závěrka * Příprava na audit * DPH (výkazy a reporty) – vše ve spolupráci s daňovými poradci * Máme 2 pobočky – zde dohled nad kroky pobočky (zaúčtování, apod.)2.) ASISTENTSKÁ AGENDA * Příprava tendrů na veřejné zakázky (kvalifikace, reference, bankovní záruky, atd.) – tendry mají přibližně 40 stran, z toho se většina opakuje, stačí se naučit a následně vždy logicky přemýšlet co je důležité * Obsluha datové schránky (dodržovat lhůty pro vyzvednutí a reakce) – vše mít pod palcem (př. do 5 dnů reagovat na výhru v tendru * Běžná administrativní agenda (komunikace s ČSÚ, reporty do 15. dne v měsíci) * Příprava reportů pro vedení (jednatel a představenstvo) * Komunikace s kolegy na pobočkách (evidence majetku, inventury, objednávky věcí jako jsou tel. čísla, tarify, tankovací karty (máme 35 aut), apod. * Základní personalistika * Obsluha BÚ (příprava platebních příkazů ke schválení a autorizaci jednateli společnosti)Požadujeme: * SŠ s maturitou/VŠ * Předchozí zkušenost minimálně se základním účetnictvím a vedení administrativní agendy * Znalost EXCELU na rozumné uživatelské úrovni, tzn. zvládám tabulky se vzorci * Dále pro nás skutečně důležité: pečlivost, odpovědnost, samostatnost, vlastní iniciativa a proaktivita, loajalita, logické uvažování a myšlení, schopnost hledat řešení, prioritizace úkolů * Schopnost fungovat samostatně v kanceláři bez kolektivu (většina kolegů je dlouhodobě v terénu a většinu času budete trávit skutečně sama) * Naopak nepotřebujeme jazykovou vybavenost (jednoduše u nás znalost ani AJ není třeba)--strong--Nabízíme:--/strong-- * STABILITU – stabilní zázemí společnosti se stabilními zakázkami * Adekvátní mzdu dle fáze zaškolení a schopností * Oboustranně vyváženou flexibilitu fungování * Pracovní dobu pevnou + pružnou dle domluvy * Stélé HO možné po zaškolení 2 dny v týdnu * Stravenky 140 Kč/den * 2x sick day * Služební notebook a telefon, vše možné i soukromým účelům * Práci na HPP, ideálně plný úvazek, je možný i zkrácený úvazek * Kvalitní zaškolení stávající kolegyní, která nyní zastává tuto pozici! * Místo pracoviště: Za zastávkou 373, 109 00 Praha 10 - Dolní MěcholupyPokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.--strong--Benefity--/strong-- * Mobilní telefon * Notebook * Flexibilní začátek/konec pracovní doby * Stravenky/příspěvek na stravování * Zdravotní volno/sickdays * Možnost občasné práce z domovaVzdělání:SŠ s maturitouTyp pracovního poměru:Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Účetní/Asistentka jednatele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní/Asistentka jednatele?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..