Účetní, asistent/ka
Informace
- práce na ekonomickém úseku – fakturace, zástup na pokladně, vedení pomocných evidencí, objednávání kancelářských potřeb
- práce na sekretariátu ředitelky organizace
Co od vás očekáváme
- ÚSO vzdělání ekonomického směru
- velmi dobrou znalost MS Office, pozitivní přístup k učení se nových programů
- znalost podvojného účetnictví
- řidičský průkaz sk. B
Výhodou je praxe v účetnictví, ale vítáme i absolventy
Co vám nabízíme
- platové zařazení do 8. třídy dle NV 341/2017 Sb., po zaučení osobní příplatek a výkonnostní odměny
- pružnou pracovní dobu
- stravenky nebo obědy v závodní jídelně
- 5 týdnů dovolené, placené zdravotní volno
- příspěvek na penzijní připojištění nebo na volnočasový benefit
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Účetní, asistent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní, asistent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 24 000 - 32 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hradec Králové - Ekonomika