Účetní, asistent/ka
Informace
-práce na ekonomickém úseku – fakturace, zástup na pokladně, vedení pomocných evidencí, objednávání kancelářských potřeb
-práce na sekretariátu ředitelky organizace
Co od vás očekáváme
-ÚSO vzdělání ekonomického směru
-velmi dobrou znalost MS Office, pozitivní přístup k učení se nových programů
-znalost podvojného účetnictví
-řidičský průkaz sk. B
Výhodou je praxe v účetnictví, ale vítáme i absolventy
Co vám nabízíme
-platové zařazení do 8. třídy dle NV 341/2017 Sb., po zaučení osobní příplatek a výkonnostní odměny
-pružnou pracovní dobu
-stravenky nebo obědy v závodní jídelně
-5 týdnů dovolené, placené zdravotní volno
-příspěvek na penzijní připojištění nebo na volnočasový benefit
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Účetní, asistent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Účetní, asistent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace.