Treasury Specialist
Popis pozice
Pokud Tě baví svět čísel a přehlednost tabulek, výraz likvidita a platby obchodním partnerům jsou pro Tebe výzvou, pak jsi možná ten pravý/á do našeho Treasury týmu. Přijď a zkus s námi plánovat a hledat nová řešení v oddělení, které řídí a optimalizuje veškeré finanční toky v rámci holdingu.
Co Tě u nás čeká?
- zajištění platebního styku – tuzemské a zahraniční banky
- párování banky
- práce s interním systémem
- evidence pohledávek vůči ostatním bankám ve skupině v účetním systému
- komunikace s klienty ohledně neuhrazených faktur
- příprava podkladů pro reporty
- administrativa spojená s chodem oddělení
- komunikace s ostatními odděleními ve společnosti
Co bys měl/a mít a znát?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe v oblasti financí a Treasury min. 1 rok
- znalost MS Office
- samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
- AJ na komunikativní úrovni
- výborná znalost ČJ slovem i písmem
Co Ti můžeme nabídnout?
- stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- flexibilní rozvržení pracovní doby
- možnost Home Office
- občerstvení - káva, čaj a ovoce na pracovišti
- možnost využití služby Mezi námi k osobním účelům za výhodnou cenu
- možnost Multisport karty
- školení, vzdělávání a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
- neformální atmosféru a žádný dress code :-)
- nástup možný ihned
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Treasury Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Treasury Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Zásilkovna.