Telefonní specialista/ka - podpora pro zákazníky
Požadavky: ROZHLÍŽÍŠ SE NA TRHU PRÁCE? PŘIDEJ SE K NÁM
Hledáme možná právě tebe:
Telefonní specialista/ka - podpora pro zákazníky
Posilujeme stávající tým a hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Součástí našeho týmu se můžete stát i vy.
Co bude Tvou náplní práce?
• Budete komunikovat se stávajícími zákazníky a vylepšovat nastavení jejich služeb.
• Budeš dělat práci, která dává smysl a zákazníkům přináší úsporu.
• Pokud nemáš zkušenosti, nevadí, všechno tě naučíme.
Proč je fajn pracovat u ATODY?
• NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ
• Jistota toho, že výplatu dostaneš každý měsíc včas
• Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu
• Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků 7 a 6 hodin
• Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budeš mít volno
• Odměna za doporučení zaměstnance 4000 Kč
• Jedná se o fyzicky nenáročnou práci
• Řada soutěží o zajímavé ceny
• Občerstvení na pracovišti zdarma
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Telefonní specialista/ka - podpora pro zákazníky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Telefonní specialista/ka - podpora pro zákazníky?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21000 - 27000 Kč za měsíc.