Technik - zákaznická péče
- technická produktová podpora zákazníka- spolupráce s oddělením vývoje- vedení evidence a následných postupů v rámci řešení jednotlivých problémů- plánování modernizaci, zajišťování schvalování nákladů a dohlížení nad realizací provozních zkoušekPožadujeme:- SŠ/VŠ vzdělání technického směru- praxe v oblasti kvality výhodou- AJ i v mluvené i písemné formě na minimální úrovni B2- velmi dobré komunikační, organizační a vyjednávací dovednosti- schopnost práce v týmu- ochota v menší míře cestovatNabízíme:- zajímavou práci v rámci mezinárodního týmu v prostředí nadnárodního koncernu.- možnost home office po zapracování- pružná pracovní doba- penzijní připojištění- dovolená navíc- dotované stravování- a dalšíVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technik - zákaznická péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technik - zákaznická péče?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Orlicí.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Spin HR s.r.o..