Technik - zákaznická péče
Náplň práce:
- technická produktová podpora zákazníka
- spolupráce s oddělením vývoje
- vedení evidence a následných postupů v rámci řešení jednotlivých problémů
- plánování modernizaci, zajišťování schvalování nákladů a dohlížení nad realizací provozních zkoušek
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- praxe v oblasti kvality výhodou
- AJ i v mluvené i písemné formě na minimální úrovni B2
- velmi dobré komunikační, organizační a vyjednávací dovednosti
- schopnost práce v týmu
- ochota v menší míře cestovat
Nabízíme:
- zajímavou práci v rámci mezinárodního týmu v prostředí nadnárodního koncernu.
- možnost home office po zapracování
- pružná pracovní doba
- penzijní připojištění
- dovolená navíc
- dotované stravování
- a další
Kód: LH_RI_2769
Odpovědět na inzerát 49 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technik - zákaznická péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technik - zákaznická péče?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Orlicí.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Spin HR s.r.o..