Technik správy nemovitostí
Informace
- vyřizování požadavků klientů v oblasti bytové agendy
- komunikace se zákazníky - telefonická i písemná
- sledování a zjišťování pravidelných revizí
- komunikace s dodavateli včetně zajišťování objednávek a cenových nabídek
- vedení svěřené agendy v interním programu
Pracovní pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. V případě zájmu je možné pracovat na zkrácený úvazek. Pracovní doba dle domluvy.
Co od vás očekáváme
- dobré organizační schopnosti
- znalost práce s PC (word, excel)
- technické dovednosti, zejména z oboru stavebnictví vítány
- schopnost samostatného řešení úkolů, zodpovědnost,
- komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupina B - aktivní řidič
- zkušenosti a znalosti se správou nemovitostí vítány
Co vám nabízíme
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technik správy nemovitostí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technik správy nemovitostí?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Bartoň a Partner s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Stavebnictví a reality