Technik Servisu
Vydáváme se na novou cestu a tou je vytvoření společnosti Innomotics, která se bude zabývat výrobou motorů a velkých pohonů, a proto hledáme Technika servisu do našeho týmu.
O nové společnosti Innomotics
Spojení inovace, zkušeností, spolehlivosti a 150leté historie výroby motorůTo je Innomotics. Nová společnost se sídlem v Norimberku sloučí významné výrobce motorů a velkých pohonů. Po celém světě bude mít ve 49 zemích na 14 000 zaměstnanců. Innomotics nabídne ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a motorových hřídelí. Součástí nabídky Innomotics budou také inovativní řešení a produkty pro digitalizaci a široké spektrum služeb. V České republice se na jejím úspěchu budou podílet výrobní závody ve Frenštátě, Mohelnici a Drásově.
Pojďte spolu s námi tvořit budoucnost společnosti Innomotics!
Hledáme samostatného člověka s nadšením pro digitalizaci a inovace, který je připraven aktivně řídit a utvářet budoucí firemní kulturu. Nabízíme vám příležitost nejen k převzetí odpovědnosti, ale také k osobnímu i profesnímu rozvoji. Oceňujeme rozmanitost našich kolegyň a kolegů, protože víme, že inovace nejvíce uspějí, když jsou vytvářeny rozdílnými perspektivami, dovednostmi, zkušenostmi a zázemím. Nehledáme nikoho dokonalého, ale někoho, kdo s námi vybuduje dokonalý tým. #TeamInnomotics.
Jste technický typ a domluvíte se anglicky? Na oddělení Zákaznického servisu nyní hledáme nového kolegu, který se s námi bude podílet na řešení zákaznických reklamací. Přidejte se k nám!
Budete se věnovat především
- řešení servisních požadavků zákazníků
- řízení oprav, reklamací a koordinace nápravných opatření
- komunikaci s kolegy z jiných regionů, zákazníky a servisními partnery
Těšit se můžete zejména na
- příležitost vhodnou i pro čerstvé absolventy
- práci v týmu zkušených kolegů a jejich mentoring
- pestrou práci a zajímavé projekty
- každodenní využití cizího jazyka
- možnost seberealizace
- přátelský kolektiv
Měl/a byste mít
- min. SŠ vzdělání technického zaměření nebo praxi na obdobné pozici
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- dobré komunikační a prezentační schopnosti
- znalost MS Office
- orientaci na zákazníka a výsledek
- schopnost stále se učit novým věcem, rozhodnost a důslednost
Program zaměstnaneckých výhod
- 5 týdnů dovolené plus dny volna navíc při mimořádných životních událostech (stěhování, svatba apod.)
- roční příspěvek ve výši 35.000 Kč na volnočasové aktivity, kulturu, sport a penzijní či životní připojištění v rámci nabídky Benefit Plus
- závodní jídelna v areálu firmy, příspěvek na stravování až 55 % ceny jídla
- zvýhodněné nabídky pro zaměstnance
- MultiSport karta
- akciový program pro zaměstnance
- odměny za dlouhodobý pracovní výkon až 40.000 Kč
- flexibilní pracovní doba (s pevným základem 9 - 14 hod.)
- možnost využití Home Office s kompenzací nákladů 100 Kč za každý čerpaný den
- společenské a kulturní akce
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technik Servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technik Servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy WhatJobs.com.