Technik - podpora zákazníka
O nás
Společnost PROTECO nářadí s.r.o. v Podbřezí hledá kolegu na pozici Technické podpory zákazníka s nástupem možným ihned. Potřebujeme do týmu parťáka, který se stane do jisté míry „tváří“ a zejména pak hlasem PROTECO nářadí. Parťáka, který zákazníky nikdy nenechá ve štychu, doporučí jim zboží na míru, vysvětlí jim způsob používání, poradí s údržbou a zařídí dodání náhradních dílů.
Náplň práce:
- Podpora zákazníka
- Komunikace se zákazníky, kteří napíšou na chat či zavolají s technickým dotazem. Parťák musí obratně zareagovat a zákazníkovi zodpovědět jakýkoli technický dotaz (popř. poradit se s kolegy ze servisu a informovat zákazníka zpětně). S tím částečně spočívá i obchodní činnost. Zákazníci dost často píšou na chat neznalý nebo nerozhodní. Vědí, že chtějí např. sekačku, ale, ale nevím jakou sekačku vybrat a jaké případně příslušenství k tomu objednat (např. olej do sekačky, sekací nůž apod.).
- Správa náhradních dílů
- Vzhledem k tomu, že bude nový kolega často přijímat poptávky od zákazníků na náhradní díly, bude mít nový kolega na starosti dát náhradním dílům řád, aby je měl pod palcem a mohl následně dávat zpětnou vazbu Nákupu, jaké díly chybí a musí se objednat.
- Medializace sortimentu
- V rámci marketingu má firma doposud spousty mezer, a to zejména v oblasti fotek a videí používání našeho nářadí v praxi. Vzhledem k tomu, že výše zmíněné pracovní náplně ne vždy zaplní celý pracovní den nového kolegy, rádi bychom jej angažovali i v této oblasti. Koneckonců právě tento kolega bude hlasem PROTECO a lidi jej už budou znát, proto by bylo dobré, aby stejný „hlas“ natáčel i videa k údržbě nářadí, složení strojů, drobné reklamní spoty na Youtube, a pokud bude mít zájem, může být i tváří občasných televizních vstupů, např. v pořadu POLOPATĚ na ČT apod. K natáčení bude novému kolegovi vždy k dispozici grafik/kameraman, který se o veškerou technickou stránku natáčení a následnou postprodukci postará.
- Pomoc s provozem servisu a občasná výpomoc na přivezené kontejnery
V případě menší vytíženosti a dovolených oceníme, když nový kolega pomůže s jednoduššími servisními úkony či sepisováním servisních posudků k reklamačním řízením.
Zejména v zimním období nám také chodí kontejnery s novým zbožím, s jejichž vykládáním zpravidla pomáhá každý zdravý chlap ve firmě (včetně vedení) a bude fajn, když se i nový kolega zapojí.
- Výzbroj: Notebook, telefon
- Komunikační kanály: Chat, email, telefon
- Zařazení: Obchod/Servis
- Místo výkonu: Zima 2024 – Podbřezí / od jara 2025 nové servisní středisko Dobruška – Mělčany
- Pracovní doba: Pondělí-pátek 8,5 hod – jednosměnný flexibilní provoz
Ideální kandidát:
Komunikativní a slušný kolega, který vždy rád pomůže a poradí zákazníkovi a zároveň zapadne do firemního kolektivu. Hlavními přednostmi kandidáta musí být ochota, pozitivní nálada, dobrá psaná čeština, nebát se telefonu a také schopnost jistého nadhledu nad případnými nervózními zákazníky.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Naučíte se spoustu nových věcí
- velmi dobré platové podmínky, výplata vždy v termínu
- Víkendy a svátky volno
- Možnost zvýhodněného nákupu zboží PROTECO
- Možnost občasného home-office
- Jsme rodinná firma a na všem se dá domluvit
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Zálohy ze mzdy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technik - podpora zákazníka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technik - podpora zákazníka?
Práce je nabízena v lokalitě Dobruška.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PROTECO nářadí s.r.o..