Technický Správce Budov | Koordinátor Stavebních Projektů
Náplň práce:
Máš zkušenosti se stavebnictvím a správou budov? Umíš pracovat s výkresy a koordinovat rekonstrukce? Pokud hledáš práci, kde se nebudeš nudit, právě teď rozšiřujeme tým a hledáme posilu, která se ujme správy našich objektů a bude se podílet na jejich modernizaci.
Co tě u nás čeká?
- Budeš mít na starosti správu budov v našem areálu
- Koordinace rekonstrukcí – aktuálně řešíme rekonstrukci naší budovy
- Plánování a řízení oprav včetně ekonomické stránky
- Výběr a spolupráce s dodavateli stavebních prací a technologií
- Práce s výkresovou dokumentací a její případné úpravy – zkušenost s AutoCAD či jinými CAD programy a 3D návrhy je tedy nutností
- Správa pronájmů nevyužitých prostor a komunikace s nájemci
- Zajištění bezpečnosti objektu pomocí zabezpečovacích systémů
Co od Vás očekáváme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání ve stavebnictví, případně elektrotechnice
- Zkušenosti v oblasti správy nemovitostí nebo řídící role ve stavebnictví – min. 3 roky
- Zkušenost s prací s AutoCADem, případně jinými CAD programy
- Základní znalost rozpočtování stavebních prací
- Znalost práce na PC (MS Office)
- ŘP sk. B a chuť občas vyjet do terénu
- Výhodou je znalost stavební legislativy a elektro (není nutné, ale potěší)
Co Vám můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dojíždění
- Příspěvek na stravování ve firemní jídelně
- Systém zaměstnaneckých benefitů (Cafeterie Benefit Plus)
- Slevy na sport, kulturu a firemní rekreaci
- Výhodné telefonní tarify pro tebe i tvou rodinu
- Vzdělávací kurzy, školení
- Firemní akce a přátelský kolektiv
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technický Správce Budov | Koordinátor Stavebních Projektů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technický Správce Budov | Koordinátor Stavebních Projektů?
Práce je nabízena v lokalitě Žďár nad Sázavou.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 65.000 – 75.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o..