Technical Support Engineer
Provide technical support to customers via Chat, Phone, Webforms, and ServiceNow (SNOW)
Troubleshoot and resolve issues using SQL and Java
Manage multiple support cases and keep customers informed
Collaborate with global teams to ensure exceptional customer service
Nabídka: Hybrid work model
5 weeks of vacation
12 sick days
Meal vouchers, Multisport card, Cafeteria
Annual bonus
1-year contract with the possibility of extension
Požadavky: Are you passionate about solving technical problems and providing excellent customer service? Join our client’s team as a Technical Support Engineer!
Professional-level English (strong verbal and written communication skills)
Hands-on professional experience with Java and SQL – we are seeking candidates with practical, work-based knowledge; academic experience alone is not sufficient
Excellent communication, problem-solving, and troubleshooting abilities
Customer-focused, adaptable to various tasks (phone, chat, handling technical cases), and comfortable managing requests over the phone
Background in support, software development, or IT is a plus
Additional European language skills are a plus
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical Support Engineer: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical Support Engineer?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..