Technical Support Engineer (Fresh Graduates Welcome)
Provide technical support to customers via Chat, Phone, Webforms, and ServiceNow (SNOW)
Troubleshoot and resolve issues using SQL and Java
Manage multiple support cases and keep customers informed
Collaborate with global teams to ensure exceptional customer service
Nabídka: Hybrid work model
5 weeks of vacation
12 sick days
Meal vouchers, Multisport card, Cafeteria
Annual bonus
1-year contract with the possibility of extension
Požadavky: Are you passionate about solving technical problems and providing excellent customer service? Join our client’s team as a Technical Support Engineer!
English at a professional, communicative level is a must
Hands-on experience with SQL and Java (academic or professional)
Strong communication, problem-solving, and troubleshooting skills
Customer-focused, adaptable to various tasks (phone, chat, technical cases), and comfortable handling requests over the phone
Experience in support, software development, or IT is a plus
Additional European language is a plus
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical Support Engineer (Fresh Graduates Welcome): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical Support Engineer (Fresh Graduates Welcome)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..