Technical Customer Support
poskytování technické podpory zákazníkům prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
odstraňování technických problémů a poskytovat řešení
odpovídání na dotazy zákazníků a řešení stížnosti
spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů zákazníků
Nabídka: práce na 2 měsíce, při oboustranné spokojenosti možnost prodloužit o další 2 měsíce
plný úvazek
stravenkový paušál
osmihodinové směny
Požadavky: angličtina na úrovni C1
předchozí zkušenost s prací se zákazníky
znalost španělštiny (výhodou)
Znalost IT (základy práce se sítí, serverem atd.)
MS Excel (středně pokročilý)
SQL, Power Bi, Python (výhodou)
Cristal Report (výhodou)
Poznámka: Zašlete nám životopis s informací, kdy můžete nastoupit a my se Vám ozveme! :)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical Customer Support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical Customer Support?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 39000 - 40000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Brno pobočka.