Technical customer support
poskytování technické podpory zákazníkům prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
odstraňování technických problémů a poskytovat řešení
odpovídání na dotazy zákazníků a řešení stížnosti
spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů zákazníků
Nabídka: práce od července do konce roku 2024
plný úvazek
stravenkový paušál
osmihodinové směny
Požadavky: angličtina na úrovni C1
předchozí zkušenost s prací se zákazníky
znalost španělštiny (výhodou)
Znalost IT (základy práce se sítí, serverem atd.)
MS Excel (středně pokročilý)
SQL, Power Bi, Python (výhodou)
Cristal Report (výhodou)
Poznámka: Zašlete nám životopis s informací, kdy můžete nastoupit a my se Vám ozveme! :)
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical customer support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical customer support?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 39000 - 43000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Brno pobočka.