Technical customer support
poskytování technické podpory zákazníkům prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
odstraňování technických problémů a poskytovat řešení
odpovídání na dotazy zákazníků a řešení stížnosti
spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů zákazníků
Nabídka: práce od července do konce roku 2024
plný úvazek
stravenkový paušál
osmihodinové směny
Požadavky: angličtina na úrovni C1
předchozí zkušenost s prací se zákazníky
znalost španělštiny (výhodou)
Znalost IT (základy práce se sítí, serverem atd.)
MS Excel (středně pokročilý)
SQL, Power Bi, Python (výhodou)
Cristal Report (výhodou)
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical customer support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical customer support?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 - 43000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Brno pobočka.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Technical customer support ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě Adecco Brno pobočka ještě dnes.