Technical Customer Service Engineer
Vaše úkoly
- proaktivní komunikace se zákazníky
- přímá komunikace s mezinárodními klienty z odvětví tenkých tiskových papírů a řešení kvalitativních požadavků za účelem udržení neustálého zlepšování,
- komunikace s výrobními odděleními a jejich podpora v rámci optimalizace produktů,
- spolupráce s kolegy na mezinárodní úrovni v rámci skupiny Delfort,
- zodpovědný přístup k rozvoji spolupráce v oblasti tenkého tiskového papíru – v rámci OP Papírny ve spolupráci s ostatními odděleními, a také ve spolupráci s týmem technického zákaznického servisu
- aktivní účast na zákaznických auditech,
- spoluodpovědnost za navrhování a přijímání nápravných opatření,
- tvorba a údržba specifikací papírů v oblasti tenkých tiskových papírů, správa reklamací v SAP.
Vaše zkušenost
- VŠ vzdělání technického směru (chemické, papírenské nebo tiskařské výhodou)
- praxe na obdobné pozici (v papírenském nebo tiskařském průmyslu velkou výhodou)
- zkušenosti s poskytováním odborné podpory zákazníkům,
- zodpovědný a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům,
- spoluodpovědnost za oblast kvality,
- plynulá znalost anglického jazyka je podmínkou, další jazyky výhodou,
- zkušenosti s jednáním se zákazníky na mezinárodní úrovni,
- ochota vycestovat do zahraničí,
- schopnost komunikovat napříč úrovněmi řízení společnosti,
- schopnost aktivně pracovat na týmových mezinárodních úkolech a projektech,
- aktivní přístup a odpovědnost za dokončení svěřených úkolů.
Vaše výhody
- PRESTIŽNÍ A STABILNÍ ZAMĚSTNÁNÍ
- měsíční výkonnostní prémie
- 13.,14.,15. mzda po zapracování
- odměny při pracovních jubileích
- pružná pracovní doba, zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- penzijní připojištění
- firemní tarif – zvýhodněné volání a SMS
- příspěvek na jazykové kurzy a volnočasové aktivity
- podpora v případě relokace
V případě, že Vás tato pozice oslovila a máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zasílejte CV v českém i anglickém jazyce.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vysokoškolské
- Práce s PC
Požadované jazyky
Angličtina
(aktivní)
Benefity
- Bonusy a prémie
- 13. plat
- 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Dovolená 5 týdnů
- Závodní stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na volný čas
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical Customer Service Engineer: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical Customer Service Engineer?
Práce je nabízena v lokalitě Olšany.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OP papírna, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Technical Customer Service Engineer ve městě Olšany?
Pošlete svůj životopis firmě OP papírna, s.r.o. ještě dnes.