Podrobnosti o nabídce práce
Vaše úkoly
- proaktivní komunikace se zákazníky
- přímá komunikace s mezinárodními klienty z odvětví tenkých tiskových papírů a řešení kvalitativních požadavků za účelem udržení neustálého zlepšování,
- komunikace s výrobními odděleními a jejich podpora v rámci optimalizace produktů,
- spolupráce s kolegy na mezinárodní úrovni v rámci skupiny Delfort,
- zodpovědný přístup k rozvoji spolupráce v oblasti tenkého tiskového papíru – v rámci OP Papírny ve spolupráci s ostatními odděleními, a také ve spolupráci s týmem technického zákaznického servisu
- aktivní účast na zákaznických auditech,
- spoluodpovědnost za navrhování a přijímání nápravných opatření,
- tvorba a údržba specifikací papírů v oblasti tenkých tiskových papírů, správa reklamací v SAP.
Vaše zkušenost
- VŠ vzdělání technického směru (chemické, papírenské nebo tiskařské výhodou)
- praxe na obdobné pozici (v papírenském nebo tiskařském průmyslu velkou výhodou)
- zkušenosti s poskytováním odborné podpory zákazníkům,
- zodpovědný a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům,
- spoluodpovědnost za oblast kvality,
- plynulá znalost anglického jazyka je podmínkou, další jazyky výhodou,
- zkušenosti s jednáním se zákazníky na mezinárodní úrovni,
- ochota vycestovat do zahraničí,
- schopnost komunikovat napříč úrovněmi řízení společnosti,
- schopnost aktivně pracovat na týmových mezinárodních úkolech a projektech,
- aktivní přístup a odpovědnost za dokončení svěřených úkolů.
Vaše výhody
- PRESTIŽNÍ A STABILNÍ ZAMĚSTNÁNÍ
- měsíční výkonnostní prémie
- 13.,14.,15. mzda po zapracování
- odměny při pracovních jubileích
- pružná pracovní doba, zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- penzijní připojištění
- firemní tarif – zvýhodněné volání a SMS
- příspěvek na jazykové kurzy a volnočasové aktivity
- podpora v případě relokace
V případě, že Vás tato pozice oslovila a máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zasílejte CV v českém i anglickém jazyce.
Kontakt: Bc. Jakub Tomíček, telefon: , e-mail: *************@****************
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vysokoškolské
- Práce s PC
Požadované jazyky
Angličtina
(aktivní)
Benefity
- Bonusy a prémie
- 13. plat
- 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Dovolená 5 týdnů
- Závodní stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na volný čas
Technical Customer Service Engineer
-
Lokalita: Olšany
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
Firma: OP papírna, s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Olšany.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma OP papírna, s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.