Technical Artist
D
- evelop tools that will be used by internal artists and the modding community to improve their work R
- esearch and develop technical tools to support asset creation for various game features as required by a project P
- roduce and maintain documentation on tools D
- elegate tasks and provide feedback
A
- dvanced knowledge of Blender, mainly Python API, geometry nodes, animations, import/export, shading, etc. E
- xperience developing Blender add-ons E
- xperience in procedural asset creation - simulation, set-dressing, etc. S
- olid understanding of art pipelines in any major game engine C
- reative mindset, with the ability to overcome technical challenges B
**onus skills K**
- nowledge of C# or shading languages E
- xperience with destruction
2
- 7 days of holidays per year C
- ompany profit-sharing plan, benefit program, meal contribution R
- elocation package A
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Technical Artist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Technical Artist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Bohemia Interactive.