Team Leader vratek a reklamací
Máte bohaté zkušenosti s reklamačními procesy a s vedením týmu? Hledáte zaměstnání u stabilního zaměstnavatele?
Čtěte dál!
Koho hledáme? Hledáme někoho kdo bude mít pod sebou větší tým, zvládne plánovat a dosahovat dobrých výsledků.
Čemu se u nás budete tedy věnovat?
Zjednodušeně řešeno budete primárně zodpovědný/á za denní operativu související s naším
provozem reklamačního oddělení.
Náplň práce by se dala shrnout následovně:
- plánování a vyhodnocování dosažených cílů skladu C&R na denní/týdenní i měsíční bázi
- vyhodnocování produktivity teamu
- efektivní řízení provozu z pohledu nákladů
- dosahování stanovených cílů KPI a SLA
- komplexní personální agenda (mzdy, docházka, vyhodnocení KPI), motivace zaměstnanců a jejich rozvoj
- rozvoj a výběr lidí na část skladu C&R
- spolupráce při implementaci nových procesů
- tvorba, nastavení a kontrola zlepšování procesů ve spolupráci s nadřízeným a ostatními členy týmu
- dohled nad dodržováním a nastavováním BOZP předpisů
Jaké znalosti/dovednosti se vám budou hodit?
- 3 roky s vedením a motivací týmů minimálně 30 lidí
- znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (nejde nám o business English, ale měl/a byste být schopný/á dorozumět se s našimi kolegy z Polska)
- znalost C&R procesů a legislativy
- nadstandardní uživatelská znalost MS Excel (kontingenční tabulky ani pokročilejší funkce pro vás nejsou překážkou)
- schopnost převzít odpovědnost za svá rozhodnutí
- odolnost vůči stresu a schopnost zachovat chladnou hlavu
- časová flexibilita – v průběhu sezóny (listopad až únor) je potřeba pracovat ve dvousměnném provozu
- proaktivní přístup a chuť přicházet s novými nápady
Co pro vás může být výhodou, ale není podmínkou?
- znalost systému SAP
- znalost skladové problematiky
Proč do toho jít s námi:
- samostatnou a rozmanitou práci v dynamickém prostředí
- možnost být součástí jedinečných projektů a inovací
- 29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě
- volno na ošetřování člena rodiny
- chcete si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Není problém, už po roce můžete čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc. A po dvou letech už máte nárok na dokonce 2 měsíce volna!
- záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie, a také pořádáme Dny zdraví
- stravování ve firemní kantýně: obědy za 20 Kč nebo možnost výběru
- stravenek/stravenkového paušálu
- měsíční příspěvek na penzijní připojištění
- narodilo se Vám dítě či chcete doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Vás
- podpoříme!
- vážíme si našich zaměstnanců, a tak Vás nemine odměna za odpracované roky
Odpovědět na inzerát 15 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Team Leader vratek a reklamací: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Team Leader vratek a reklamací?
Práce je nabízena v lokalitě Jirny.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Allegro Retail a.s..