Team Leader ve skladu

Olomouc


V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!   

Co vám nabízíme


  • zodpovědnou a pestrou náplň práce 
  • stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
  • příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 15% slevu na nákup 5x ročně, 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2) 

Co u nás budete dělat


  • řídit a kontrolovat svěřený tým, kontrolovat dodržování bezpečnostních předpisů
  • vést výkaznictví týmu (docházka, plán dovolených, produktivita, chybovost)
  • zodpovídat za rozvoj podřízených
  • kontrolovat dodržování procedur distribučního centra
  • zodpovídat za provádění kontinuálních inventur
  • zpracovávat reporty

Co od vás očekáváme


  • zkušenost s vedením týmu výhodou
  • ochotu pracovat ve vícesměnném provozu
  • schopnost samostatného rozhodování, logické myšlení a organizační schopnosti

Jaký jsme zaměstnavatel


  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu 30 let (od roku 1991) 
  • máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Albert Česká republika, s.r.o.
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Team Leader ve skladu
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 22. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technik / rozpočtář (m/ž)
Olomouc - 30 000 Kč - 35 000 Kč
Řidič kamionu skupiny C + E
Olomouc - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Lisař od 32000 Kč/h
Olomouc - 30 000 Kč - 33 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Team Leader ve skladu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Team Leader ve skladu?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Team Leader ve skladu ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Albert Česká republika, s.r.o. ještě dnes.
0.1468