💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.


TDI | KOORDINÁTOR VÝSTAVBY | OSTRAVA

Moravskoslezský kraj, Ostrava

POPIS POZICE:
Hledáme zkušeného a samostatného profesionála, který se nebojí výzev a je připraven řídit a koordinovat tým na výstavbě. Tato role je ideální pro někoho, kdo má technické dovednosti, zkušenosti s řízením projektů a je schopen efektivně komunikovat s různými účastníky projektu.

Náplň práce:

- Řízení a koordinace účastníků týmu řízení výstavby zejména technických dozorů, technika BOZP / koordinátora bezpečnosti výstavby a asistentky.
- Zodpovědnost za řádné proškolení všech účastníků týmu řízení výstavby ohledně bezpečnosti práce.
- Provádění pravidelných kontrol bezpečnosti práce, za okamžité postihy s písemným vyrozuměním i pozastavením prací v případě nedodržování bezpečnosti práce, ale i při nedodržování ochrany životního prostředí a majetku.
- Zodpovědnost za zřízení zařízení staveniště se všemi potřebnými povoleními a dokumenty.
- Zodpovědnost za předávání pokynů k pracím a za přebírání ukončených prací i s dokladovou komunikací (certifikáty, prohlášení o shodě, as-built dokumentace a zaměření).

BENEFITY:
Co nabízíme:

- Možná spolupráce na HPP i IČO
- Zázemí úspěšné a stabilní společnosti
- Výhodnou lokalitu kanceláře - Praha (Florenc), Pardubice nebo Ostrava
- Možnost práce v zahraničí
- Mobilní telefon
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení s příspěvkem 500EUR
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Zdravotní volno/sickdays
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce
- 13. plat

POŽADAVKY:
Co vás nemine:

- VŠ / SŠ technického směru (stavební nebo strojní).
- Praxe na obdobné pozici ideálně 4-5 let (i juniornejší uchazeči jsou vítáni).
- Znalost povolovacích procesů.
- MS Office, MS Project a AutoCad – VÝHODOU.
- Anglický jazyk - úroveň B2.
- Autorizace ČKAIT VÝHODOU nikoliv podmínkou.
- Řidičský průkaz – skupina “B”.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Grafton Recruitment
Lokalita: Ostrava
Odvětví práce: Project Manager
Pracovní pozice: TDI | KOORDINÁTOR VÝSTAVBY | OSTRAVA
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 60 000 - 110 000 / za měsíc
Nabídka přidána: 4. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Koordinátor/ka oprav
Ostrava - RIGHT INDICADA s.r.o.
Investiční technik_technička
Frýdek-Místek - Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
Projektový manažer - výstavba telekomunikačních technologií
Ostrava - Leonhard Moll Railway & Tower Systems, s.r.o.
Obchodní zástupce s polštinou - technický produkt
Ostrava - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Elektroinženýr| Ostrava
Ostrava - 45 000 Kč - 65 000 Kč
Obchodní zástupce s polštinou - technický produkt
Ostrava - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Operátor/ka výroby, Karviná, víkendy volné
Ostrava - 22 500 Kč/měsíc - 25 500 Kč/měsíc
Devops engineer | Ostrava
Ostrava - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce TDI | KOORDINÁTOR VÝSTAVBY | OSTRAVA: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce TDI | KOORDINÁTOR VÝSTAVBY | OSTRAVA?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 60 000 - 110 000 / za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici TDI | KOORDINÁTOR VÝSTAVBY | OSTRAVA ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Ostrava - Project Manager