System Support Specialist
Náš Internal Tools & Services tým zajišťuje podporu pro více než 250 uživatelů a spravuje desítky interních systémů. Denně řešíme support a rozvoj všech aplikací, za něž zodpovídáme. Aktuálně k sobě hledáme člověka s touhou pracovat na sobě po osobnostní i technické stránce.
- Nečekej klasický Service Desk. U nás má každý své vlastní projekty: i zkušení tu najdou atraktivní výzvy v komplexní správě systémů a návrhu řešení od A do Z. Naše prostředí propojuje lidi a technologie. My se přitom učíme a zlepšujeme.
- Jsme otevření novým myšlenkám a máme vášeň pro technologie. Pokud tě láká smysluplná práce, ohromný prostor pro osobní růst a chceš být součástí takového týmu, čti dál!
**Co tě u nás čeká?**
- Uživatelský support a všechno, co zahrnuje. Nástupy, výstupy, obměny, instalace, troubleshooting.- Interní systémy - běžný chod, údržba a škálování. Staráme se třeba o livesportí Gitlab, spravujeme licence nebo udržujeme náš single sign-on systém.- Hardware a zasedačky - nastavujeme místnosti a technicky dohlížíme na pravidelné přednášky nebo meet-upy.- Interní aplikace pro různé účely. Součástí našeho týmu jsou interní i externí vývojáři, kteří nám pomáhají s programátorskou prací. My například přesouváme appky do Kubernetu. Na tobě by bylo převzít vlastnictví nad určitým segmentem a dál se o něj starat z technického i projektového pohledu.**Bez čeho se neobejdeš?**
- Základem je aktivní přístup, chuť řešit problémy a hledat jejich příčiny.- Komunikace a porozumění. Občas musíš rozeznat, zda je chyba v přijímači, nebo vysílači.- Umíš obsluhovat alespoň jeden z operačních systémů (Windows, MacOS, Linux).- Správa hardware. Objednání, evidence a servis HW pro koncové uživatele.- Znalosti sítě (zjištění IP adresy, nastavení DNS).- Angličtina v psané formě. Někteří externisté a dodavatelé sídlí v zahraničí.**Čím nás potěšíš?**
- Pokročilými dovednostmi v MacOs, Linux nebo Windows.- Admin zkušenostmi s Google Workspace / Google Cloud prostředí.- Znalostmi síťových protokolů a technologií pro debug klientských problémů včetně VPN.- Orientací v security standardech pro koncové uživatele.**Co ti nabízíme?**
- Tým motivovaný Radkem Žikešem.- Možnost řešit problémy v IT od začátku až do konce včetně příčin. Pokud něco můžeme automatizovat, uděláme to. Úzce spolupracujeme s ostatními infrastrukturními týmy, všichni se pořád učíme a posouváme v oblastech, které nás baví a dávají nám smysl. U nás nemáš šanci zakrnět.- Spoustu prostoru pro růst a vzdělávání (knihovna s technickou i netechnickou a rozvojovou literaturou, konference, školení, semináře, online kurzy).- Přátelský a ochotný kolektiv. Na našich akcích (Livesport Talky, Smart Fridays a další) sdílíme know-how a rádi se vídáme také mimo práci (sport, grilování, divadlo).- Vlastní moderní kanceláře s možností parkování, polohovatelné stoly a další ergonomické pomůcky, relaxační zóny se šipkami, pingpongem či VR, dvě fitka, ovoce a kávu v kuchyňkách na každém patře.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce System Support Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce System Support Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Livesport.