Store Facility Coordinator
**Kdo jsme?**:
Nízké ceny, velké úsměvy - to je ACTION. Oblíbený holandský diskontní řetězec s cenově dostupnými, běžnými i neobyčejnými produkty. Jsme hrdí na to, že nabízíme kvalitu za nejnižší možnou cenu. V Česku jsme od roku 2020 a za uplynulé tři roky jsme otevřeli více než 60 prodejen. A rosteme dál a ty můžeš být u toho!
Do našeho Real Estate týmu hledáme akčního kolegu / kolegyni na pozici Store Facility Coordinator.
Tvoje role v Action
Real Estate tým je skupina motivovaných nadšenců, kde budeš mít kombinovanou roli. Tvým úkolem bude podílet se na plánování a procesu otevírání nových prodejen a zajišťovat také údržbu našich stávajících prodejen. Budeš spoluzodpovědný(-á) za optimální proces spojený s naší rychlou expanzí. Náš tým se orientuje na zákazníka a jeho potřeby, poskytnutí optimálního servisu a praktický přístup.
**CO BUDE TVÝM ÚKOLEM?**:
- Administrativní a organizační činnost v oblasti vybavení prodejen/staveb (např. zadávání zakázek, správa a expedice stavebních výkresů, dokumentace stavebních projektů, zpracovávání běžné korespondence)
- Přijímání, evidence a kontrola příchozích dotazů a problémů z našich prodejen i od externích poskytovatelů služeb a pronajímatelů
- Získávání cenových nabídek, zadávání a kontrola faktur
- Technická a obchodní správa stávajících poboček
- Sledování dokumentace/evidence oznámení o závadách
**CO OD TEBE OČEKÁVÁME?**:
- Ukončené středoškolské vzdělání s obchodně-technickým zaměřením.
- Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy jako první zkušenost v oblasti komerčních nemovitostí, facility managementu, údržby nebo v oblasti servisních služeb.
- Samostatný, efektivní způsob práce s orientací na řešení problému
- Zvládání stresu
- Velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka - každodenní využití v komunikaci s kolegy i externími partnery.
- Velmi dobrá znalost MS Office
**CO TI NABÍZÍME?**:
- práci v úspěšné a rychle se rozvíjejí společnosti
- vstřícnou firemní kulturu založenou na hodnotách jako je týmová práce, respekt, jednoduchost, orientace na zákazníka, hospodárnost a disciplína
- multidisciplinární práci v našem mezinárodním týmu s vysokou mírou samostatnosti a seberealizace
- možnost kariérního růstu a osobního rozvoje v mezinárodním prostředí
- 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- stravenkový paušál 100 Kč / den
- 15% slevu na výrobky Action
- Multisport kartu
- mobilní telefon, notebook
- jazykové kurzy, vzdělávací programy a další benefity
Místo výkonu práce: Praha - Nové Butovice
Pokud tě tato pozice zaujala, pošli nám svůj životopis v angličtině.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Store Facility Coordinator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Store Facility Coordinator?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Action.