Stavbyvedoucí - pozemní a liniové stavby
Informace
Pro svého klienta hledáme zapáleného stavbyvedoucího, který má zkušenosti z obdobné pozice. Pošlete mi Váš životopis a získejte možnost ovlivňovat a řídit výstavbu v hodnotě několika desítek milionů korun.
Kanceláře v Pardubicích.
• Komplexní řízení stavebních zakázek (plánování, koordinace a kontrola průběhu prací).
• Koordinace zaměstnanců a spolupráce s dodavateli.
• Dohled nad dodržováním harmonogramu výstavby a kvalitou prováděných prací
• Komunikace s investory, dodavateli a dalšími zainteresovanými stranami
• Kontrola nákladů projektu a dodržování rozpočtu
• Zajišťování bezpečnosti práce na staveništi
Co od vás očekáváme
• středoškolské stavebního směru (maturita)
• Praxe na podobné pozici
• Zkušenosti s výstavbou pozemních staveb či liniových
Co vám nabízíme
• 5 týdnů dovolené
• flexibilní pracovní doba
• služební automobil i k soukromému využití
• odměny ke mzdě
• stravenkový paušál
• vzdělávání
• příjemný kolektiv
• práce s dlouhodobou perspektivou
• nástup možný ihned
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Stavbyvedoucí - pozemní a liniové stavby: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Stavbyvedoucí - pozemní a liniové stavby?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.