Staň se Office Coordinatorem! Mzda až 43 000Kč. Praha 5
- Prvotní kontakt s klienty / návštěvníky budovy
- Vyřizování telefonické a e-mailové komunikace
- Práce se systémem Ariba (vytváření objednávek, sledování a vyřizování neuhrazených faktur)
- Administrativní podpora, zajištění překladu dokumentů z AJ do ČJ, podpora náboru a školení
- Odpovědnost za proces nástupu nových zaměstnanců a organizace úvodního školení
- Zajišťování pravidelných a vstupních lékařských prohlídek pro zaměstnance
- Koordinace pravidelných auditů
Nabídka: - atraktivní mzdu až 40.000 kč/měs.
- Cafeteria systém
- 50% slevu MHD kupón
- penzijní připojištění 2000kč/měs. jako příspěvek od zaměstnavatele
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 140 kč/den
- práci v příjemném a přátelském kolektivu s minimální fluktuací
- možnost prohloubit administrativní a HR dovednosti
- HPP
Požadavky: - min. SŠ vzdělání
- dobré komunikativní a naslouchací schopnosti
- relevantní administrativní praxe
- schopnost jednat a pracovat samostatně
- praktická znalost MS Office
- AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni
- schopnost adaptace na nečekané změny
- otevřenost novým výzvám
- schopnost pracovat na více věcech najednou
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Staň se Office Coordinatorem! Mzda až 43 000Kč. Praha 5: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Staň se Office Coordinatorem! Mzda až 43 000Kč. Praha 5?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 36000 - 43000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Praha pobočka.