Staň se Office Coordinatorem! Mzda až 43 000kč.
Informace
Rádi byste využili svoje znalosti z administrativy a HR? Ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni? Máme pro Vás nabídku!
Pro našeho významného klienta hledáme novou posilu na pozici Office Coordinator.
Náplň práce:
Prvotní kontakt s klienty / návštěvníky budovy
Vyřizování telefonické a e-mailové komunikace
Práce se systémem Ariba (vytváření objednávek, sledování a vyřizování neuhrazených faktur)
Administrativní podpora, zajištění překladu dokumentů z AJ do ČJ, podpora náboru a školení
Odpovědnost za proces nástupu nových zaměstnanců a organizace úvodního školení
Zajišťování pravidelných a vstupních lékařských prohlídek pro zaměstnance
Koordinace pravidelných auditů
Co od vás očekáváme
min. SŠ vzdělání
dobré komunikativní a naslouchací schopnosti
relevantní administrativní praxe
schopnost jednat a pracovat samostatně
praktická znalost MS Office
AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni
schopnost adaptace na nečekané změny
otevřenost novým výzvám
schopnost pracovat na více věcech najednou
Co vám nabízíme
atraktivní mzdu až 40.000 kč/měs.
Cafeteria systém
50% slevu MHD kupón
penzijní připojištění 2000kč/měs. jako příspěvek od zaměstnavatele
5 týdnů dovolené
stravenky v hodnotě 140 kč/den
práci v příjemném a přátelském kolektivu s minimální fluktuací
možnost prohloubit administrativní a HR dovednosti
HPP
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Staň se Office Coordinatorem! Mzda až 43 000kč.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Staň se Office Coordinatorem! Mzda až 43 000kč.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..