Správce/správkyně daní a poplatků
• kontrola plateb místních poplatků, vedení evidence o registrovaných poplatnících
• vyřizování žádostí o vrácení přeplatků, rozhodování o zvýšení poplatku, vyhotovování platebních výměrů
• vyhotovování rozhodnutí o opravných prostředcích v rámci daňového řádu, rozhodování o povolení splátek,
• zpracovávání statistických podkladů a přehledů
• vydávání potvrzení o bezdlužnosti
Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné
odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek
na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 3.3. 2025 na e-mail nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – správce/správkyně daní a poplatků/DPC/VR29/25/K
Přihlášku s přílohami je také možné podat v uzavřené a označené obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.
Požadavky: • vzdělání VOŠ/SŠ s maturitní zkouškou
• orientace v zákoně o místních poplatcích, a v daňovém řádu
• znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• samostatnost, pečlivost
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Správce/správkyně daní a poplatků: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Správce/správkyně daní a poplatků?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..