Správce e-shopu / teamleader
O nás
Máme společnou vizi: "Doručovat více spokojenosti a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí."
Hledáme pečlivého a organizovaného kolegu, který nám pomůže s nákupem zboží, s jeho zalistováním a prezentací na našem eshopu.
Co můžete očekávat
Většinu času budete trávit v kanceláři u počítače a budete dohlížet na provoz celého nákupního oddělení. Společnost vám budou dělat kolegové z redakce (možná je znáte z našeho youtube kanálu classic nebo smart), se kterými budeta konzultovat například výběr novinek, atd.
Běžné denní operativní činnosti budou provádět vaši brigádníci. Vy budete věnovat pozornost spíše nestandardním situacím (např: nepřišlo zboží od dodavatele), aktuálním provozním problémům (např: nefunguje datový feed od dodavatele) a komunikaci s dodavateli.
Občas si s kolegou (odborníkem na danou značku) uděláte služebním autem výlet za nějakým obchodním partnerem.
Pro koho je práce vhodná
Pro lidi, kterým vyhovuje různorodost - Pracujete na počítači, komunikujete s dodavatelem, děláte výběrové řízení na nového brigádníka, zaučujete brigádníka, konzultujete s majitelem vaše nápady na zlepšení, jedete navštívit obchodního partnera. Práce rozhodně není stereotypní.
Pro technicky zdatné - spoustu činností máme automatizovaných. Máme vlastní informační systém a vlastní programátory. Snažíme se všechno optimalizovat a neustále vylepšovat. Práce je vhodná pro "nerdíky".
Pro lidi se zájmem a přirozenou zvídavostí - pro korporace je typické, že tam s ničím nehnete. U nás je to naopak. Dnes přijdete s nějakým zlepšovákem a zítra ho kolegové programátoři mohou nasadit do provozu. Pokud vám spíš vyhovuje přístup "dokud to funguje, tak na to nesahejme", je to zcela v pořádku, ale u nás by se vám nelíbilo.
Odborné znalosti, nebo zkušenosti z našeho oboru (hodinky) nejsou potřebné. Všechno vás naučíme a k dispozici vám budou naši odborníci.
Vaše zodpovědnost a náplň práce
- Objednávání zboží u našich dodavatelů
- Komunikace s dodavateli (u zahraničních dodavatelů v angličtině)
- Zalistování zboží na našem e-shopu a jeho správa
- Optimalizace skladových zásob
- Vedení malého týmu brigádníků (nábor, zaučování, kontrola, feedback)
Většinu operativních činností budete delegovat na svůj tým brigádníků.
Bez čeho se neobejdete
Charakterové vlastnosti
- Pečlivost - informace o zboží na našem eshopu budou vaší zodpovědností. Na jejich správnosti je závislá naše reputace.
- Organizovanost - Přidělené úkoly si umíte naplánovat a zorganizovat. Poradíte si s překážkami, které vás cestou potkají.
Dovednosti
- Komunikace - umíte se dobře a srozumitelně vyjadřovat. Bude komunikovat s našimi odběrateli i dodavateli.
- Obchodní matematika - umíte spočítat marži, přirážku, DPH, atd.. Prostě jednoduchá matematika a statistika vám nedělá žádný problém.
- Počítačová gramotnost - nestačí, že počítač "umíte" ovládat. Jste trochu nerdík, v tom dobrém slova smyslu :-)
- Znalost anglického jazyka - s některými našimi dodavateli budete komunikovat v anglickém jazyce.
Ostatní
- Praxe v obchodním světě - máte zkušenosti s podobnou pozicí
- Řidičský průkaz skupiny B - Několikrát do roka navštívíte naše obchodní partnery
Zaujalo vás to?
Pomocí formuláře na našich webových stránkách se můžete přihlásit do výběrového řízení. Odpovědí zde vás nezařadíme do výběrového řízení.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Správce e-shopu / teamleader: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Správce e-shopu / teamleader?
Práce je nabízena v lokalitě Vítkovice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40.000 – 50.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Hodinky 365 s.r.o..