Specialistka/specialista Zákaznického Centra
Jsme MND Energie a.s., člen silné investiční skupiny KKCG. Od začátku roku 2014 nabízíme českým domácnostem zemní plyn a elektřinu jinak než trh. Naše nabídka je výhodná nejen cenou, ale i podmínkami - chceme posouvat zažité, bořit mýty, být féroví. V naší nabídce nenajdete žádné skryté sankce, fígle či podmínky pod čarou. Nevyužíváme podomní prodejce.
Do našeho přátelského týmu hledáme nového kolegu/ kolegyni na pozici:
**Specialistka/specialista zákaznického centra**:
**Jsi tu správně, pokud**:
- Tě baví modernizovat nástroje pro kolegy v první linii a nacházet cesty a možnosti, jak jim ulehčit práci
- Máš talent nahlédnout na procesy z pohledu operátorů/back office pracovníků, kteří práci vykonávají a zjistit od nich, co potřebují, aby se jim pracovalo lépe
- Vyžíváš se ve vyhledávání různých zápisků, poznámek, taháků, nástěnek, lepítek na pracovních stolech a chceš z nich vytvořit dokonalou pomůcku
- Jsi inovátorem a baví Tě nové technologie
- Jsi názoru, že opakované požadavky se mají odbavit automatizovaně nebo svěřit novým technologiím a osobní přístup se má investovat tam, kde má přidanou hodnotu
- Ti vadí, když nemáš ve své práci sepsané pracovní postupy a nemáš do čeho nahlédnout
- Myslíš při svém domýšlení vychytávek také na názor zákazníků, kteří jsou pro nás na prvním místě
- Ti záleží na tom, jak se u nás budou cítit nově nastoupivší kolegové a jaké jim připravíme podmínky pro snadné pochopení našich procesů
**Jak si tě představujeme**:
- Pracoval/a jsi na podobné pozici nebo jsi alespoň byl/a součástí týmu, který se podobnou problematikou zabýval
- Nechybí ti týmový duch
- Tykáš si s počítačem a nebojíš se Microsoft Office
- Orientuješ se ve světě nových technologií a jejich implementací - aplikace, OCR, AI
- Umíš svoje myšlenky sepsat na papír a následně odprezentovat a prodat
- Používáš selský rozum
- Nedělá ti problém dodržovat stanovené termíny
- Není toho nějak málo? Vše ostatní tě naučíme:
- )
**Proč se ti u nás bude líbit**:
- Přátelský tým, dynamická společnost a příležitost naučit se nové věci
- Adaptační proces ihned po nástupu - rozhodně tě nehodíme do vody
- Motivující mzdové ohodnocení
- Příležitost seberealizace a osobního růstu
**+ nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů**:
- 5 týdnů dovolené + 4 sick days
- Klouzavá pracovní doba 37,5 hod/týdně (místo standardních 40 hod/týdně)
- Možnost občasné práce v režimu Home Office
- Příspěvek formou Kafetérie 15.000 Kč ročně
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinu a přátele
- Školení, kurzy
- Další skupinové benefity a zázemí společnosti KKCG
Místo výkonu práce**:Praha** (ale počítej s častými výlety do našich callcenter v Kolíně a Ústí nad Labem)
Termín nástupu**:Dle dohody**
V případě zájmu se budeme těšit na tvůj životopis spolu s motivačním dopisem.
Lokalita
Praha
Termín nástupu
DOHODOU
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialistka/specialista Zákaznického Centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialistka/specialista Zákaznického Centra?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MND a.s..