POPIS POZICE: Jste odhodláni poskytovat bezkonkurenční služby zákazníkům? Jste v mezinárodním prostředí jako ryba ve vodě? Máte jasné, přátelské vystupování po telefonu a výjimečné schopnosti psaní? Vynikáte v dynamickém a rychlém prostředí a baví vás komunikovat se zákazníky? Tak neváhejte a přihlaste se!
Budete zodpovědní za: - komunikaci ve španělštině, angličtině a češtině s klienty, kteří mají vysoké nároky na kvalitu služeb - poskytování prodejního poradenství a podpory v případě, že si klienti chtějí zakoupit produkt společnosti - zpracovávání objednávek ve firemním systému - vyřizování servisních požadavků
BENEFITY: - 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- možnost home-office - prémie - stravenky - refferal program
- příspěvek na penzijní připojištění - slevy na firemní produkty
POŽADAVKY: - zkušenosti se zákaznickým servisem z mezinárodní společnosti
- vysoce pokročilá znalost španělštiny, angličtiny a češtiny (denní profesionální komunikace slovem i písmem)
- MS Office
- orientace na klienta a vynikající komunikační dovednosti