Specialista zákaznického servisu s polštinou
Informace
Náplň práce:
• Registrace objednávek zákazníků, odvolávky a prognózy do ERP systému, kontrola správnosti dat (ceny a prodejní podmínky, MOQ, dodací lhůty…).
• Integrace a realizace specifických podmínek zákazníků (balicí instrukce, kalendář zásilek
atd...). Potvrzování objednávek a dodacích termínů.
• Koordinace přípravy zásilky a jejího odeslání se smluvními přepravci a sledování zásilky až k
jejímu konečnému doručení.
• Podpora při vystavování faktur a dobropisů
• Reporting, schůzky se zákazníky (online, vyjímečně zahraniční pracovní cesty)
• Vytváření a údržba kmenových dat v ERP systému SAP
Co od vás očekáváme
Koho hledáme:
• zkušenosti z oblasti zákaznického servisu (alespoň 2 roky)
• pokročilou znalost anglického jazyka (B2) a polského jazyka (B1)
• suverénní komunikační dovednosti
• znalost Ms Office, znalost SAP výhodou
Co vám nabízíme
Co nabízíme:
• práci plnou výzev s možností rozvoje
• flexibilní pracovní dobu s možností využívat Home Office
• stabilní zázemí v úspěšné firmě a šanci na osobní i profesní růst
• týden dovolené navíc a sick days
• zajímavé benefity
• atraktivní platové ohodnocení se 13. mzdou
• okamžitý nástup
V případě zájmu nám prosím zašlete své CV v anglickém jazyce jako odpověď na inzerát či níže zmíněnou emailovou adresu.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznického servisu s polštinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu s polštinou?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 - 56 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa České Budějovice - Administrativa