Specialista Zákaznického Servisu Prostějov
**O nás**:
**Koho hledáme**
**Do našeho týmu rádi přivítáme komunikativního kolegu, který se nebojí každodenního kontaktu se zákazníkem, dokáže se rozhodovat rychle, efektivně a samostatně. Problémy řeší s chladnou hlavou a zadané úkoly dotáhne vždy do konce. Hledáme týmového hráče, který s ostatními potáhne za jeden provaz a zapadne do našeho přátelského kolektivu.**
**Co vás čeká**:
- Každodenní komunikace s prestižními světovými automobilkami s cílem uspokojit jejich zákaznické požadavky. Mezi ně patří např. BMW, Mercedes-Benz, Audi, Peugeot, Citroen, Renault a mnoho jiných.
- Práce se zákaznickými portály a znalost zákaznických manuálů a systémů.
- Kontrola objednávek v systému a jejich porovnání se skladovými zásobami, řešení urgentních transportů a nápravných opatření v případě odchylek.
- Vytváření nápravných opatření v souvislostí s reklamacemi a s tím spojená spolupráce s odděleními napříč celou firmou (výroba, plánování, nákup atd.).
- Administrativní práce jako je vyplňování reportů, práce v interním ERP, sledování KPI ukazatelů.
- Účast na inventurách skladu.
**Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít**:
- Pro tuto pozici hledáme člověka se středoškolským/vysokoškolským vzděláním (oblast logistiky či ekonomie/obchodu výhodou).
- **Komunikativní angličtina podmínkou (B2).**:
- Podstatná je i uživatelská znalost práce na PC, zejména pak MS Office a dobrá znalost Excelu, pro práci s interními systémy Vás zaškolíme.
- Baví Vás vyjednávání, jste komunikativní a pečlivý/á.
**Výhodou bude, pokud budete umět**
- **Máte předchozí zkušenosti s jednáním se zákazníky a s automotive prostředím.**:
- Ovládáte další cizí jazyk jako je němčina, francouzština či španělština (A2).
**Co vám můžeme nabídnout**:
- Zejména multikulturní, otevřené a do značné míry neformální firemní prostředí.
- Přátelské kolegy napříč celou firmou.
- Ochotu investovat čas, energii i peníze do Vašeho dalšího rozvoje, zároveň se však učit od Vás.
- Na začátek Vašeho působení pro Vás máme nachystaný propracovaný zaškolovací plán.
- A pak jsou tu další benefity v podobě stravenek (možno využít v naší jídelně nebo jinde), flexibilní pracovní doby, možnost jazykových kurzů, příspěvek na penzijní připojištění, 2 dny dovolené nad rámec zákona, flexipasy, firemní akce pro zaměstnance nebo roční bonusy.
**Benefity**:
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Zákaznického Servisu Prostějov: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Zákaznického Servisu Prostějov?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy WOLIP s.r.o..