Specialista zákaznického servisu
O nás
PM-International je nejrychleji rostoucí firmou přímého prodeje na světe Společnost působí ve 45 zemích a na pěti kontinentech. PM je v současné době dosáhl 6. místa celosvětově z Top 100 Direct Selling companies!
Vizí společnosti je mít vedoucí postavení na světovém trhu ve vývoji a distribuduci vysoce kvalitních produktů pro zdraví, fitness a krásu.
V PM-International nabízíme zaměstnancům příležitost každý den být součástí úspěchu, učit se, růst, vést a přispívat k rozvoji společnosti. Je to síla našeho týmu, která pohání náš úspěch, je to neustálé zlepšování našich standardů kvality, které z nás činí lídra na trhu.
Náplň práce:
Do nového, dynamického týmu hledáme skvělého kolegu/kolegyni, který/á bude aktivně komunikovat s obchodními partnery, vyřizovat jejich požadavky (objednávky, platby, informace o dodávkách, reklamace a nejrůznější dotazy na podporu obchodu) s využitím všech moderních komunikačních kanálů.
Pro zvládnutí úkolů týkajících se povahy práce hledáme samostanného, oraginzovaného a stresově odolného spolupracovníka/ci se smyslem pro zodpovědnost.
K náplni Vaší práce bude mimo jiné i patřit spravování sociálních sítí a kontrola complience agendy.
Co od Vás očekáváme:
Pro úspěšné zvládnutích denních aktivit je třeba vynikající:
- Komunikační dovednosti (verbální a písemná čeština, s dobrou znalostí angličtiny, němčina výhodou),
- Znalost práce na počítači
- Znalost programů MS-Office (Excel, Outlook, Word),
- Sebevědomé jednání s různými kulturami,
- Schopnost pracovat v týmu
- Flexibilita
- Spolehlivost
- Orientace na detail a dobré dovednosti v oblasti řízení času a stanovení priorit,
- Schopnost a ochota učit se nové věci
- Samostatnost
- Proaktivita
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenosti se správou sociálních sítí
- Zkušenosti v zákaznickém servisu výhodou nikoliv podmínkou
Výhodou bude, pokud budete mít zkušenost a znalost přímého prodeje.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příjemné rodinné a moderní pracovní prostředí
- Týmovou spolupráci
- Zajištění pitného režimu s využitím našich produktů s cílem posílení zdraví a výkonu
- Účast na firemních akcích
- Sleva na firemní produkty
- Firemní benefity
- 4 týdny dovolené
- Sick days
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Children-friendly office
- Cyclist-friendly office
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 – 35.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PM Česká republika, s.r.o..