Specialista zákaznického servisu
Co tato pozice obnáší
Fungování jako rozhraní pro logistické, technické a obchodní záležitosti mezi naší společností a naším zákazníkem TMMCZ.
Technická práce.
Denní práce s materiálem.
Monitorování systémů u zákazníka se zaměřením na operativní záležitosti.
Provádění laboratorních a provozních testů.
Spolupráce převážně s kolegy naší sesterské společnosti ve Velké Británii.
Sledování zásob a spotřeby. Monitoring kvality materiálu.
Komunikace se zákazníkem na všech úrovních.
Veškeré činnosti budou předmětem zaškolení. Chemické povědomí výhodou.
Malý tým v ČR - pouze 2 osoby
Typ úlohy: Plný úvazek
Mzda: 36 000,00Kč - 40 000,00Kč orientačně
Povinný jazyk:
- český
- anglický
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Ovčáry.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Nippon Paint Automotive Coatings (Czech) s.r.o..