Specialista zákaznického servisu (m/ž)
Náplň práce:
- poskytování zákaznického servisu prostřednictvím emailu, telefonu, sociálních sítí
- řešení žádostí zákazníků týkajících se zásilek, plateb, stížností, vrácení zboží či informací o produktech
- pomoc zákazníkům s užitečnými tipy a doporučeními pro efektivní využití našich služeb a produktů
- komunikace v anglickém a německém jazyce nebo jiným cizím jazykem (např. francouzština, španělština, holandština, švédština, italština)
Požadavky:
- plynulá znalost anglického a dalšího cizího jazyka
- umění efektivní komunikace
- umění řešit problémy pod stresem
- předchozí zkušenost ze zákaznického servisu výhodou
- znalost MS office
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost home office (2 dny v týdnu)
- možnost práce na zkrácený úvazek
- aktivní využívání cizích jazyků
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- neformální pracovní prostředí
- firemní akce
Odpovědět na inzerát
7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznického servisu (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Stříbro.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40.000 – 44.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Orienta Czech s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznického servisu (m/ž) ve městě Stříbro?
Pošlete svůj životopis firmě Orienta Czech s.r.o. ještě dnes.