Specialista zákaznického servisu
Jste připraveni na novou výzvu v dynamickém světě financí?Hledáme operátory zákaznického servisu, kteří nám pomohou poskytovat špičkovou podporu našim klientům a současně se budou rozvíjet v rámci inovativní a rychle rostoucí firmy. Jestli hledáte příležitost pracovat v přátelském kolektivu a zároveň se profesně posouvat, čtěte dál! Naše miseJedině s excelentním týmem můžeme klientům poskytnout prostředky k dosažení cílů, podpořit jejich ambice a přispět k celkové finanční pohodě. Zaměstnance si proto pečlivě vybíráme a stejně pečlivě se o ně staráme. Rozvíjíme jedinečnou firemní kulturu podporující inovace, týmovou spolupráci a osobní růst. Co bude Vaší náplní práce?Klientská podpora: Budete odpovídat na dotazy klientů po telefonu i e-mailem a hledat pro ně nejlepší řešení.Pomoc s žádostmi: Když klient vyplní žádost o půjčku, pomůžete mu ji úspěšně dokončit.Administrativa: Ověřování a zpracovávání potřebných dokumentů.Požadujeme: Koho hledáme?Týmového hráče: Spolupráce je pro nás klíčová, hledáme někoho, kdo se nebojí táhnout za jeden provaz.Nadšence pro rozvoj: Dáváme velký důraz na vzdělávání a osobní růst. Chceme někoho, kdo má chuť se neustále zlepšovat.Komunikační talent: Měli byste mít schopnost jasně a efektivně komunikovat s klienty a řešit jejich potřeby.Středoškolské vzdělání s maturitou.Nabízíme: Co Vám nabízíme?Atraktivní platové ohodnocení:Startovní mzda 29 000 Kč + bonusy až 9 000 Kč.Po úspěšném složení doplňkové zkoušky se zvyšuje základní mzda na 33 500 Kč + bonusy až 10 000 Kč.Stabilní zaměstnání: Smlouva na dobu neurčitou a příspěvek na penzijní připojištění.Dovolená a volný čas: 25 dní dovolené, 2 sick days, a navíc 1 den dovolené za každý odpracovaný rok.Možnosti růstu:externí rozvojový program Talent Akademie, kde se můžete naučit základy leadershipuinterní rozvojový program Kariérní stezka, kde prohlubujete své pracovní znalostiJazykové kurzy: Zdokonalte se v angličtině, francouzštině nebo španělštině.HomeOffice: Po zaškolení a splnění kvality práce možnost práce z domova.Pravidelná školení a tréninky zaměřené na rozvoj komunikačních dovedností.Školení a tréninky: Pravidelná školení na rozvoj komunikačních a odborných dovedností.Benefity a bonusy: benefitní karta, osobní ohodnocení a další výhody.Kolektiv: Teambuildingy, víkendové akce na horách, Vánoční večírky.. U nás se setkáte s kolegy nejen při práci, ale i na společných akcích, kde posilujeme týmového ducha.Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy FlexiFin s.r.o..