Specialista Zákaznického Servisu (30-38.000 Kč)
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- Správa a řešení technických dotazů zákazníků
- Zpracování poptávek generovaných eshopem
- Aktivní přispívání k plnění obchodních cílů.
- Telefonická a písemná komunikace se zákazníky a dodavateli
**CO POŽADUJEME?**:
- SOU nebo SŠ vzdělání
- Znalost silnoproudých elektrických zařízení
- Praxe v prodeji elektroinstalačního materiálu
- Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
- Zájem o další vzdělávání a rozvoj v oboru
**CO NABÍZÍME?**:
- 5 týdnů dovolené
- Fixní plat + příplatky
- Produktová školení
- Příspěvek na penzijko
- Dotované stravování
- Možnost kariérního růstu
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Zákaznického Servisu (30-38.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Zákaznického Servisu (30-38.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.