Specialista zákaznického centra
Informace
Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na zajištění zákaznické podpory a technického poradenství.
Vaše práce bude zahrnovat:
- Konzultace a poradenství při technických potížích, instalaci a nastavení výrobků.
- Poskytování informací o nabízených službách.
- Řešení požadavků koncových spotřebitelů a odběratelů.
- Údržbu a tvorbu znalostní databáze.
- Telefonickou, e-mailovou a chatovou komunikaci se zákazníky.
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni (produktová školení a dokumentace v AJ)
- uživatelská znalost práce s PC (min. Outlook, Excel)
- přesnost, pečlivost
- schopnost a chuť učit se nové věci
Pozn. Znalost slovenského jazyka pro komunikaci se slovenskými zákazníky je výhodou!
Co vám nabízíme
- prostředí významné nadnárodní společnosti
- nejlepší zaškolení v oboru, první kontakt s novinkami na trhu
- příjemné moderní pracoviště (stanice metra Českomoravská)
- dobré finanční ohodnocení
- menší pracovní kolektiv, přátelské a ohleduplné prostředí
- zaměstnanecké benefity
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznického centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznického centra?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 37 500 - 40 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Obchod a prodej