Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na zajištění zákaznické podpory a technického poradenství.
Náplň práce:
- Konzultace a poradenství při technických potížích, instalaci a nastavení výrobků. - Poskytování informací o nabízených službách. - Řešení požadavků koncových spotřebitelů a odběratelů. - Údržbu a tvorbu znalostní databáze. - Telefonickou, e-mailovou a chatovou komunikaci se zákazníky.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání - AJ na komunikativní úrovni (produktová školení a dokumentace v AJ) - uživatelská znalost práce s PC (min. Outlook, Excel) - přesnost, pečlivost - schopnost a chuť učit se nové věci
Pozn. Znalost slovenského jazyka pro komunikaci se slovenskými zákazníky je výhodou!
Co Vám můžeme nabídnout:
- prostředí významné nadnárodní společnosti - nejlepší zaškolení v oboru, první kontakt s novinkami na trhu - příjemné moderní pracoviště (stanice metra Českomoravská) - dobré finanční ohodnocení - menší pracovní kolektiv, přátelské a ohleduplné prostředí - zaměstnanecké benefity