💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Specialista zákaznické podpory Zdiby

Praha


Jsi na začátku kariéry? Nebo už jsi ostřílený profík v zákaznické podpoře? U nás v Allegro dáváme příležitosti všem, takže pokud je práce se zákazníky něco, co Tě zajímá a baví, jsi na správném místě!

Jsme online marketplace, které má ambici se stát jedničkou v zákaznické zkušenosti na českém a slovenském e-commerce trhu, a naší součástí je i logistická společnost ONE by Allegro dříve WE|DO. S našimi zákazníky řešíme jejich požadavky a dotazy ohledně jejich zásilek, doručení, navigace na stránkách a reklamací, a jelikož rosteme, potřebujeme nové posily!

Co budeš mít na starosti?

  • Řešit požadavky zákazníků na naší zákaznické lince - naše kanály jsou telefon (callback), e-mail, chat a WhatsApp
  • Zaznamenávat informace od zákazníků do našich interních systémů pro potřeby dalšího zpracování
  • Podílet se na rozvíjení vztahů s našimi zákazníky - naším úkolem je naslouchat a pokusit se vyřešit zákazníkův daný problém
  • Reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)
  • Komunikovat s ostatními odděleními společnosti (kvalita, dopravci apod.)
  • Nejsme aktivní (prodejová) linka, takže žádné potřebné či nepotřebné produkty a služby u nás nabízet nebudeš

Co ti nesmí chybět?

  • Empatie - pro zákazníky jsme leckdy jediní, na koho se mohou obrátit v případě problému
  • Chuti jednat a pomáhat našim zákazníkům – všechno tě naučíme
  • Příjemného hlasového a písemného projevu
  • Schopnosti učit se a používat nové informace
  • Proaktivního přístupu a zodpovědnosti za dosahování individuálních i týmových výsledků
  • Orientace na kvalitu a profesionální výkon
  • Časové flexibility v rámci pracovní doby zákaznického centra mezi 8 - 22h – děláme naše kontaktní centrum pro zákazníky dostupné, pracujeme tedy ve směnném režimu. Směny si u nás ale naplánuješ s koordinátorem provozu na celý měsíc dopředu. Pracujeme ve státní svátky, občas pracujeme i o víkendu, ale není to rozhodně každý víkend.

Proč do toho jít s námi?

  • Čeká tě skvělý tým vedoucích a tvých kolegů
  • Dostaneš důkladné zaškolení – první měsíc projdeš adaptačním procesem, ve kterém tě školitel a kolegové seznámí s našimi systémy, ve kterých budeš pracovat. Tím však rozvoj nekončí, náš tým zkušených seniorních kolegů ti budou k dispozici i po zaškolení.
  • kariérní růst – ti nejšikovnější z našich kolegů se stávají našimi seniory nebo teamleadery
  • dobrá kvalita péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy

A k tomu navíc:

  • 29 dnů volna ⛱ (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
  • Home office: Je to především o domluvě, ale standardně vykonáváme ranní směny v kanceláři, odpolední a víkendy z domu.
  • Chceš si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? ⛰?? Není problém, už po roce můžeš čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc… A po dvou letech už máš nárok na dokonce 2 měsíce volna!
  • Stravenky Benefit Plus, které využiješ ve spoustě super podniků, anebo si můžeš vybrat stravenkový paušál ?
  • Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie,
  • Měsíční příspěvek na penzijní připojištění ?
  • Narodilo se Ti dítě či chceš doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Tě podpoříme! ?
  • Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky.

Kde budeš mít svou židli?

  • Pražská 180, Zdiby (možnost parkování, autobusová zastávka v blízkosti)


Detaily o pracovním místě:
Firma: Allegro Retail a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Specialista zákaznické podpory Zdiby
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 11. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Odstartujte kariéru bankéře/ky Kobyliské náměstí
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
FINANČNÍ HRDINA PRO FIREMNÍ KLIENTY
Praha - Generali Česká pojišťovna
IT Solutions Consultant BW4HANA
Praha - DHL Information Services
Specialist(k)a na cenné papíry (práce na 0,75 úvazek)
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Analytik junior
Praha - Česká pošta
IT Administrator
Praha - BNP Paribas Cardif
PORADCE NA POBOČCE V TEPLICÍCH (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
PPC Specialist
Praha - Zásilkovna
TRIBE AGILE COACH
Praha - Raiffeisenbank
Sales Manager (m/ž)
Praha - ŠKODA DIGITAL
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Specialista zákaznické podpory Zdiby: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory Zdiby?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Allegro Retail a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické podpory Zdiby ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Allegro Retail a.s. ještě dnes.