Specialista zákaznické podpory s AJ
Informace
• denní komunikace v angličtině,
• správa zákaznických požadavků,
• úzká spolupráce s ostatními týmy,
• práce s interními a zákaznickými systémy,
• sběr, analýza a reportování údajů o stavu zakázek,
• řešení dalších požadavků zákazníka.
Co od vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání technické nebo obchodní,
• pokročilou znalost anglického jazyka,
• znalost MS Office,
• aktivní přístup, spolehlivost, pečlivost.
Co vám nabízíme
• individuální přístup,
• zakázková výroba,
• kvartální bonusy,
• 5 dnů placeného volna navíc,
• stravenky,
• příspěvek na dopravu,
• Multisport karta a další benefity.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.