💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Specialista zákaznické podpory s AJ
POPIS POZICE:
- denní komunikace vangličtině,
- správa zákaznických požadavků,
- úzká spolupráce s ostatními týmy,
- práce sinterními a zákaznickými systémy,
- sběr, analýza a reportování údajů o stavu zakázek,
- řešení dalších požadavků zákazníka.
PROFIL KANDIDÁTA:
- SŠ/VŠ vzdělání technické nebo obchodní,
- pokročilou znalost anglického jazyka,
- znalost MS Office,
- aktivní přístup, spolehlivost, pečlivost.
NABÍZÍME:
- individuální přístup,
- zakázková výroba,
- kvartální bonusy,
- 5 dnů placeného volna navíc,
- stravenky,
- příspěvek na dopravu,
- Multisport karta a další benefity.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické podpory s AJ ve městě Liberec?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Liberec - Zákaznický servis
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Liberec - Zákaznický servis