Specialista zákaznické podpory
Jsme česká firma, která poskytuje komplexní softwarová řešení pro moderní finanční zprostředkovatele. Máme tým programátorů, IT specialistů a odborníků na zprostředkování finančních produktů. Vyvíjíme vlastní tři unikátní softwarové produkty pro obchodníky renomovaných finančních institucí a zprostředkovatelských firem.
Hledáme člověka, kterého bude bavit komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky. Chce to systematičnost, umět si dobře rozvrhnout práci, cítit zodpovědnost za správné vyřešení požadavku, samostatné myšlení a také schopnost porozumět tomu, jak fungují finanční produkty. Detaily tě naučíme! Budeš ale potřebovat znát SQL na uživatelské úrovni. Máme mluvit o znalosti MS Office? To je samozřejmost.
Budeš komunikovat s klienty společnosti, analyzovat jejich požadavky související s našimi software produkty, které používají a spolupracovat s vývojem, obchodem a analytickým oddělením při jejich řešení. To znamená:
- Správu a uživatelskou konfiguraci aplikace
- Analýzu jednotlivých požadavků klientů a jejich vyřešení nebo předání do dalších oddělení
- Vyhodnocování priorit požadavků a jejich eskalace, monitoring SLA
- Vyhledávání příležitosti ke zdokonalení systémů, omezování rutinní činnosti a návrh způsobů automatizace
- Podílení se na vývoji nových funkcionalit našich softwarových produktů
- Spolupráci při implementaci služby u nových zákazníků
- Aktualizaci provozní dokumentace
Teď hodně rosteme, takže z této pozice budeš mít možnost se posunout dál. Můžeš postupně dostávat na starosti komplexnější požadavky, můžeš se více začít starat o klienty a rozvoj produktů, nebo se věnovat analýze.
Jaké jsou benefity?
Máme vlastní produkty, které josu na trhu jedinečné. Podporujeme individuality a oceňujeme iniciativu při řešení. Každý z týmu má možnost komunikovat přímo s vlastníky a managementem, nejsme neprostupná korporace. Díky tomu máme i jednoduché, trasparentní a flexibilní procesy. Rádi se při práci setkáváme osobně, ale lze si domluvit i home office. A pokud najdeš něco, v čem se chceš vzdělat a přinese to přínos i firmě, rádi tě podpoříme.
Hledáme
- Česky - plynule
- Úroveň: Junior
- VŠ Vzdělání
- VŠ student
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CreaSoft.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT